preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bedenica

eTwinning multilateralni seminar

U organizaciji  Agencije za mobilnost i programe EU od 26.-28.travnja 2018. godine sudjelovala sam na eTwinning multilateralnom seminaru. Seminar  je održan u Slovačkoj prijestolnici Bratislavi, a sudjelovalo je 60-ak kolega (iz 13 zemalja članica EU)  iz područja općeg obrazovanja. Hrvatsku je predstavljalo 5 sudionika. Informaciju o seminaru našla sam na mrežnim stranicama AMPEU na kojima je i objavljen natječaj.   

    AMPEU je predstavljao Davor Špoljar.  Radni jezik seminara bio je engleski.

     Bogati program započeo je u četvrtak, 26.travnja, pozdravnim govorima i primjerima dobre prakse. Cilj seminara bio je stvaranje novih kontakta tj. umrežavanje s kolegama iz zemalja EU koji rade s učenicima s posebnim potrebama. Seminar je bio interaktivnog karaktera te je svaki sudionik sa sobom morao ponijeti prijenosno računalo na kojima smo radili s web 2.0 alatima. Svim kolegama koji ostvaruju suradnju putem eTwininnga preporučam alate kao što su: kahoot, zeemaps, pinterest, fotospeak, mentimenter, padlet…   Svim kolegama preporučila bi uključivanje u eTwinning https://www.etwinning.net/hr/pub/index.htm  te praćenje rada AMPEU http://www.mobilnost.hr/  i sudjelovanje na međunarodnim seminarima koji daju neprocjenjivo iskustvo i omogućuju suradnju sa kolegama iz drugih europskih zemalja.

 

                                                                              Valentina Škledar, stručni suradnik pedagog


eTwinning slavenski seminar

U organizaciji Agencije za mobilnost i programe EU od 11.-13.svibnja 2017. godine  na slavenskom eTwinning kontaktnom seminaru  sudjelovala je i  pedagoginja naše Osnovne škole Bedenica Valentina Škledar. 

POVEZNICA na Pogled kroz prozor


Euroguidance seminar o profesionalnom usmjeravanju

8. i 9. ožujka 2016. godine pedagoginja škole, Valentina Škledar, sudjelovala je na dvodnevnom seminaru u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje i Agencije za mobilnost i programe EU pod nazivom Euroguidance seminar o profesionalnom usmjeravanju za pedagoge u osnovnim školama. Seminar je bio vrlo zanimljiv, koristan i iscrpan. Obrađene su teme barijera u izboru karijere, spremnost za izbor zanimanja, predstavljene su usluge Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i novi portali koji mogu pomoći učenicima prilikom odabira srednje škole (e-usmjeravanje i RaZBor).


Praktični priručnik za voditelje Vijeća učenika

Obavijest pedagoga

Radno vrijeme pedagoga

Utorak 7.30 - 13.30
Četvrtak 7.30 - 13.30
Petak 12.00 - 15.00

 

OTKRIJ KAKAV JE TVOJ STIL UČENJA

 

 

Svatko od nas ima svoj ustaljeni način učenja te prema tome svoj stil učenja koji ga svrstava u određeni tip učenika. Postoje tri stila učenja, odnosno tri tipa učenika: vizualni, auditivni (slušni) i kinestetički  (tjelesni). Kako bi otkrio koji je tvoj stil učenja, riješi ovaj kviz te nakon toga pročitaj korisne savjete kako učiti!

1.  Kada  učitelj postavlja zadatak, najviše ti odgovara:

a) slušati upute za rješavanje zadatka

b) čitati upute i nastaviti s rješavanjem zadatka

c) čitati upute za rješavanje zadatka i čuti detalje od učitelja.

2. Kada učite novo gradivo, voliš li:

a) slušati učiteljevo izlaganje gradiva

b) gledati prezentaciju gradiva

c) čitati tekst u knjizi.

3. Kad razmišljš o onome što si jučer radio, prvo čega se sjetiš je:

a) riječ

b) slika

c) određena fizička aktivnost.

4. Kad učiš nešto novo, pomaže ti:

a) govoriti o tome

b) gledati film slične tematike

c) razmišljati o tome.

5. Voliš učiti:

a) sam

b) u grupi.

6. Učiš li čitanjem:

a) naglas

b) u sebi

c) kombinacijom ta dva načina.

7. Gdje sjediš?

a) gdje ima  mjesta

b) u prvim klupama

c) u zadnijm klupama.

8. Tijekom sata:

a) slušam, ali ne zapisujem

b) radim dodatne bilješke

c) zapisujem samo ono što je na ploči.

9. Čitajući tekst:

a) glasno prepičam pročitani tekst

b) prepisujem ključno

c) podvlačim ključno.

 

AUDITIVNI TIP (najviše odgovora pod a))

Moraš čuti da bi zapamtio. Nećemo to nazvati lijenošću, ali pisanje na satu ti i nije najdraža aktivnost te se ponekad „izgubiš“ pokušavajući zapisati ono što je učitelj rekao. Voliš čitati naglas te često mičeš usnama prilikom učenja. Ako si auditivni tip učenika, voliš objašnjavati i prepričavati razne događaje ili sadržaje filmova, a mogao bi se okušati i u imitaciji glasova. Ono što ti ne ide baš na ruku je činjenica da se ne možeš pohvaliti lijepim rukopisom, ali si zato vrlo vjerojatno otvorena i komunikativna osoba.

SAVJETI ZA LAKŠE UČENJE:

- pokušaj učiti s prijateljima raspravljajući ili glasno ponavljajući pročitano

- čitaj naglas uvijek kada je to moguće

- pitanje u testu uvijek pročitaj naglas (koliko je to moguće) prije rješavanja

 

VIZUALNI TIP  (najviše odgovora pod b)

Moraš vidjeti da bi zapamtio, voliš ilustracije i leži ti pismeno bilježenje predavanja. Uredan si i organiziran, brzo pričaš te uočavaš detalje/ - pravi odlikaš! Ako nisi iznimka od pravila, voliš čitati, sjediti u prvim klupama, a i dobro pamtiš lica, dok si s druge strane  u pričanju viceva najslabiji u društvu jer ti ih je teško upamtiti. Uglavnom si lijepa rukopisa te imaš jak osjećaj za boje - jednog dana možda ćeš biti i umjetnik.

SAVJETI ZA LAKŠE UČENJE:

- gledaj osobu koja priča da bi se bolje koncentrirao

- koristi boje za naglašavanje važnoga u tekstu

- najbolje učiš sam

- koristi filmove, slide-ove, ilustracije, crteže, dijagrame

- zapiši da bi bolje zapamtio

 

TJELESNI TIP (najviše odgovora pod c))

Najbolje pamtiš izvodeći određene pokrete ili jednostavnije rečeno, ne možeš učiti sjedeći mirno na jednom mjestu. Voliš dodirivati ljude kako bi im privukao pozornost te često stojiš u blizini osobe kojoj se obraćaš. Tjelesna kultura ti je među omiljenim predmetima jer si i sam/a često u pokretu. Čitanje ti nije omiljena aktivnost, a i kada se odlučiš na nju, često pratiš tekst prstom. Teško ti je ostati mirnim na satu i često „škljocaš“ olovkom ili trzaš nogama. Uspješan/na si u sportskim aktivnostima i voliš akcijske filmove. Čekaj, čekaj, jel' se ti to skrivaš u zadnjoj klupi!?

SAVJETI ZA LAKŠE UČENJE:

- da bi bolje zapamtio, uči ponavljajući glasno, izvodeći različite pokrete, hodajući

- u situacijama kada hodanje ili tapkanje prstima  ometa rad, pokušaj stiskati tenisku  lopticu

- za vrijeme učenja pravi češće, kraće odmore

- izrazi se kroz ples, gimnastiku, sport ili glumu

                                                                         Vaša pedagogica Valentina Škledar smiley  



 ANKETA ZA RODITELJE.doc


AMPEU: Etwinning seminar
Priloženi dokumenti:
Atena ppt.pps


Obavijesti
RASPORED SATI
Kurikulum i GPP
Jelovnik

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik - svibanj 2021..docx

Radno vrijeme knjižnice

A tjedan

ponedjeljak

8.30 - 13.30 sati

srijeda

8.30 - 14.30 sati

petak

8.30 - 13.30 sati

B tjedan

utorak

8.00 - 15.00 sati

četvrtak

8.00 - 15.00 sati

Popis lektire

E-nasilje

Nasiljem se ne smatra samo fizički udarac, već i vrijeđanje, omaložavanje i iskorištavanje djece putem interneta. Ukoliko smatrate da ste žrtva elektroničkog nasilja ili pak poznajete takvu osobu ili situaciju, prijavite to klikom na "Crveni gumb".

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 11. 2009.

Ukupno: 345098
Ovaj mjesec: 1931
Danas: 104
CMS za škole logo
Osnovna škola Bedenica / Bedenica 111, HR-10381 Bedenica / os-bedenica.skole.hr / ured@os-bedenica.skole.hr
preskoči na navigaciju