Osnovna škola Bedenica

Maturalna putovanja

Maturalno putovanje učenika 7. i 8. razreda  2014. godine

Najbolji dani provedeni zajedno

Ove su godine učenici 7. i 8. razreda bili na maturalnom putovanju od 5. do 8. lipnja u Zadru u hotelu „Donat“.

Prvog dana posjetili smo nacionalni park Krku i razgledali najljepše dijelove parka gdje smo vidjeli slapove, sedrene barijere i ostale ljepote parka. Nakon  toga otišli smo u  grad Šibenik i razgledali katedralu Sv. Jakova, staru gradsku jezgru, Gradsku  vijećnicu i ostale djelove grada. Poslije smo krenuli u pravcu hotela. U hotel smo stigli u poslijepodnevnim satima, gdje smo imali vremena da se smjestimo u sobe. Nakon večere imali smo animacijski program te smo otišli na spavanje.

Drugi dan, nakon doručka, otišli smo na razgledavanje grada Zadra gdje smo vidjeli crkvu Sv. Donata, Trg pet bunara, crkvu Sv. Stošije, Morske orgulje i Pozdrav suncu koji su se svima najviše svidjeli. Poslije toga vratili smo se na ručak pa smo otišli do Nina. Tamo smo razgledali crkvu Sv. Križa, najmanju katedralu na svijetu, kip Grgura Ninskog te krstionicu kneza Višeslava. Tada smo se vratili u hotel, te smo po prvi put otišli na kupanje. Nekima je voda bila hladna, no neki su uživali. Nakon kupanja otišli smo na večeru, a poslije smo opet imali animacijski program. Kada smo se vratili u sobe svi smo se sastali u jednoj sobi, razgovarali i zabavljali se, a nakon toga smo išli na spavanje.

Treći dan smo otišli do parka prirode Vranskog jezera gdje smo uživali u pogledima na jezero. Na povratku do hotela stali smo u Biogradu na Moru gdje smo imali jedan sat vremena za razgledavanje. Vratili smo se u hotel na ručak pa na  kupanje, išli smo na pješčanu plažu gdje nam je svima bilo jako zabavno. Nakon kupanja otišli smo na večeru i na završnu svečanost gdje su bile podjeljene pohvalnice za one koji su sudjelovali u igrama. Poslije smo se opet svi sastali u jednoj sobi te smo razgovarali. Otišli smo spremati najvažnije stvari i spavati.

Četvrti, ujedno i zadnji dan, otišli smo na doručak, a poslije smo se otišli spremiti do kraja i pripremiti za odlazak. Otišli smo na završno kupanje, i krenuli doma. Na povratku kući stali smo na Vrilima Gacke i razgledali obnovljene mlinice. Nakon toga nastavili smo se voziti kući.

U Bedenicu smo svi došli sretni i veseli, puštajući pjesme i pjevajući, znajući da su nam to bili najbolji dani provedeni zajedno i da ćemo ih još dugo pamtiti.

Eva Horvat, 8. razred

IZVJEŠTAJ S MATURALNOG PUTOVANJA 7. I 8. RAZREDA 2012. g.

Od 07. 6. do 10. 6.2012. sedmaši i osmaši naše škole  proveli su četiri nezaboravna dana u hotelu „Pula“  na svakodnevnim izle­tima u odabranim destinacijama Istarske županije.

Prvoga su dana posjetili najveću spilju Lijepe  naše, ukrašenu brojnim stalaktitima, stalagmitima i špiljskim stupovima - spilju Lokvarku. Na putu do hotela „Pula“ posjetili su tri mala gradića na sjeveru Istre- Hum, Roč i Motovun. Počevši u Roču, najsnažnijim središtem glagoljske književnosti i pismenosti 13. st., obišli su Aleju glagoljaša, dugu sedam kilometara, koja se sastoji od jedanaest kamenih spomenika napravljenih u čast glagoljici, prvom slavenskom pismu, projektom Čakavskoga sabora završenog 1985. g. Također, vidjeli su bogatstvo prirode tih krajeva te značajnije crkve.

spilja Lokvarka Motovun iz  pulskog akvarija

Sljedećeg su dana posjetili pulski akvarij koji svake godine 15. lipnja pušta kornjače  natrag u more te Brijune gdje su vidjeli očuvanost NP-a i njegovu vegetaciju, izložbu posvečenu Josipu Brozu Titu koji je tamo često boravio, papagaja Kokija iz doba Tita s kojim možete razgovarati ukoliko je dobre volje te safari park s brojnim životinjama od kojih se izdvajaju istarsko govedo poznato pod nazivom boškarin te slonica Lanka stara čak pedeset i dvije godine. Uživali su vozeći se brodicom gledajući zalazak sunca i let galebova.

životinje u NP-u Brijuni slonica Lanka papagaj Koki

Trećeg su dana razgledali vanjski dio Eufrazijeve bazilike u Poreču te Limski kanal poznat po uzgoju školjaka. Prilikom večernjeg izlaska u grad vidjeli su Augustov hram iz 1. st., napravljenog u čast caru Augustu, te Luk Sergijevaca, također iz 1.st., napravljenog u čast braći Sergije.

Augustov hram Luk Sergijevaca Pulski amfiteatar

Četvrtog, ujedno i posljednjeg dana, razgledali su amfiteatar u Puli te kratku izložbu o neandertalcu te posjetili crkvu sv. Blaža i sv. Jakova u Vodnjanu uz razgled muzeja s mumijama značajnijih svetaca.

Vratili su se s pjesmom čime su organizatorima dali na znanje da su se odlično proveli te da će ovo maturalno putovanje još dugo pamtiti.

Natalija Bedeković, 8. razred

Maturalno putovanje učenika 7. i 8. razreda 2010. g.

Dolinom Neretve do Dubrovnika

Učenici 7. i 8. razreda bili su na četverodnevnom maturalnom putovanju od 4. do 9. svibnja 2010. godine. Posjetili su Šibenik, Korčulu, Dubrovnik i dolinu Neretve.

1. dan: Šibenik-Zaostrog

Danima smo s nestrpljenjem iščekivali putovanje. Koferi spakirani, oproštaj s roditeljima ispred škole .    Krenuli smo u 1:00 ujutro. Htjeli smo što prije ugledati more.

Smješteni u autobusu neki su "ubili" oko, dok su ostali već počeli pričati o hostelu i sokolarskome centru kojega ćemo posjetiti na putu do Zaostroga. Stajali smo na dosta odmorišta, te jeli i pili.

Nakon nekoliko sati vožnje stigli smo u sokolarski centar gdje smo vidjeli jako lijepe sove i sokolove koji izgledaju opasno, ali su zapravo posve bezopasni.

Nakon toga smo otišli u Šibenik razgledati grad i crkvu. Bilo nam je hladno, ali izdržali smo sve dok bus nije došao po nas i dok se nismo zaputili prema hostelu Eklati.

U 16:00 sati napokon smo došli do hostela. Prvo smo upoznali voditelje hostela koji su nam podijelili ključeve soba, a potom se smjestili u svoje sobe. Pošto prvi dan više nikamo nismo išli, dečki su otišli na igralište u sklopu hostela, a cure su prošetale do obližnjeg dućana, koji zapravo nije radio. Prvi dan smo se i kupali, iako nam je voda bila dosta hladna.

Nakon večere, umorni i puni dojmova otišli smo na spavanje. Neki su još ipak imali snage za obilazak soba.

2.dan: Orebić-Korčula

Rano ujutro krenuli smo autobusom do Orebića. U busu nije bilo atmosfere, jer prošle se noći uopće nije spavalo. Profesori su se čudili zašto smo tako tihi.

Nakon duge vožnje poluotokom Pelješcem stigli smo u Orebić gdje smo se ukrcali na trajekt koji nas je odvezao do Korčule.  Kada smo se približili otoku još s trajekta ugledali smo visoke, kamene zidine koje okružuju grad Korčulu. Otišli smo u razgledavanje  prelijepog grada Korčule. Unutrašnjost grada nas je oduševila lijepim građevinama i brojnim uskim  slikovitim uličicama. Od brojnih znamenitosti posjetili smo i kuću Marka Pola.

Nakon obilaska dobili smo slobodnog vremena. Obilazak je završio i ponovno smo se ukrcali na  trajekt, pa na bus. Na povratku u Zaostrog atmosfera je bila vesela.

3.dan: Dubrovnik

Probudili smo se rano ujutro i otišli na doručak. Poslije doručka krenuli smo prema Dubrovniku. U autobusu nas je većina spavala, ali neki su se i zabavljali.

Kada smo došli u Dubrovnik, išli smo u razgledavanje grada. Hodali smo po zidinama i bilo nam je jako vruće. Nakon toga smo još razgledavali grad, šetali Stradunom pa smo otišli na ručak.

Poslije smo se vratili u autobus i opet smo spavali. Došli smo u hostel i počeli se spremati za disko. U disku smo se zabavljali, plesali i pjevali. Otišli smo svi u svoje sobe i spavali

4.dan: dolina Neretve

I po četvrti put do sad, ustali smo rano ujutro jer se trebalo spakirati i spremiti za polazak...kada smo sve spremili vrijedilo je još jedanput sve fotografirati i otići u obilazak hostela...dok smo po zadnji put obilazili hostel ugledali smo mnogo tužnih lica koja su maturalno putovanje htjela produžiti barem za još par dana..i kada je nažalost došao kraj obilaska našeg hostela...trebalo je krenuti...i dok su se neki još uvijek opraštali od hostela drugi su malo ˝ubili oko" do našeg posljednjeg odredišta, a to je bila dolina Neretve...prekrasni krajolik očarao je sve, a također i vožnja u kanuima koja je posebno razveselila neke...nakon malo poduže vožnje kanuima trebalo se odmoriti i nešto prigristi pa smo se uputili do restorana Đuđa i Mate gdje su nas poslužili prefinim obrokom..i tako kada su se svi nasitili trebalo je polako krenuti prema svojim kućama...do Bedenice nam je trebalo par sati,a što je najbolje raditi toliko dugo vremena..pa neki su se udubili u svoje igrice,neki su naravno razgovarali s prijateljima, a neko sto drugo nego spavali....i tako dok je prošlo tih nekoliko sati stigli smo i do Bedenice...a oni koji su nas tamo nestrpljivo i pospano čekali bili su, naravno, naši roditelji...i tako dok smo se pozdravljali s roditeljima u naše glave navirale su misli o četiri predivno provedena dana s našim prijateljima i profesorima koja će nam zauvijek ostati u sjećanju...

Napisale:Elizabeta Kuzmić, Petra Kudelić, Lucija Banovec, Elena Tuković

petak 10.00 - 14.00

Popis lektire

E-nasilje

Nasiljem se ne smatra samo fizički udarac, već i vrijeđanje, omaložavanje i iskorištavanje djece putem interneta. Ukoliko smatrate da ste žrtva elektroničkog nasilja ili pak poznajete takvu osobu ili situaciju, prijavite to klikom na "Crveni gumb".

Napredno pretraživanje
Traži
Ispis statistike od 13. 11. 2009.

Osnovna škola Bedenica / Bedenica 111, HR-10381 Bedenica / os-bedenica.skole.hr / ured@os-bedenica.skole.hr